Mit akarnak látni az emberek a közösségi médiában?

emberek-a-kozossegi-mediaban
Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on reddit

Nagyon szerencsés helyzetben vannak azok a vállalkozók, vagy kezdő vállalkozók, akik szívvel-lélekkel csinálják azt amit csinálnak. Nagyon szerencsés helyzetben vannak, ha igazán eltökéltek a munkájuk iránt.

Elég nehéz volt átállni a múlt századi technológiáról, de úgy néz ki jó úton haladunk

Sokáig engedték magukat a különböző social platformok egy már használhatatlan rendszerben működni. A túlzott tökéletesség – ami a tévénézőket még a mai napig szennyezi – szerencsére megtört. Egyre többen szeretnének látni természetes lányokat (#nomakeup, #nofilter, #naturalbeauty és társai), mocskos konyhákat főzés után, stb. Az emberek kíváncsiak a valóságra.

barbie-baba

Vegyük példának az Instagramot. Amennyiben egy személyes branded van – vagy szeretnél kialakítani egyet, mint ahogyan én is – és hírnevet akarsz magadnak, a legegyszerűbb módja, ha minden nap felveszel egy egy perces videót a napi történésekről. Még az sem baj, ha a kudarcaidról posztolsz, csak posztolj! Ezért működnek ennyire jól a valóságshow-k. Ezért működik a közösségi média ennyire jól.

Nem baj, ha ismétlődik a tartalmad, csak ne legyen unalmas

Ha azt hiszed, hogy mindig valami újjal, valami eredetivel kell előbújnod, akkor hatalmasat tévedsz. Ha minden héten, vagy hónapban valami újat hoznál a profilodba, szerinted megmaradna a hitelességed?

Természetesen a fejlődés fontos része az utadnak, de nem lehetsz mindent tudó. Ez nagyon visszataszító, ráadásul hosszútávon nem fenntartható. Mindenkinek van egy pár alapvető téma az életében, amiről szeret beszélni, ami iránt elkötelezett. Légy ezekben a legjobb és a leghitelesebb. Légy profi!

A tartalom az egyetlen változója a sikernek

Egy idő után egy szabadúszó, vagy egy marketing ügynökség felbérlése, hogy futtasson egy pár jól konvertáló hirdetést Facebook-on már valószínű nem lesz elég. Az emberek a közösségi médiában nem a Coke-ot akarják látni, hanem aki a Coke mögött van az ő mindennapjait.

Mindez azt jelenti, hogy a vezetőknek meg fog kelleni mutatni magukat és ez Magyarországon még nagyon gyerekcipőben jár. Az Apple vezetője már az indulásuk első pillanatában felismerte a “kitárulkozás” emberekre való hatását. Meg is lehet nézni az eredményeket. Magyarországon a cégvezetők bújdosnak, nehogy valaki meglássa őket. Nos, felteszem újra a kérdést:

hus-ver-emberek

Hús-vér embereket. Azt akarják látni, hogy sikeres cégvezető is csak egy személy, akinek van egy magánélete a vállalkozás mellett. Egy olyan embert akarnak látni, aki nap, mint nap megérteti a követőivel a szándékát, a filozófiáját és nem csak el akarja adni nekik a terméket.

Azt akarják látni, hogy az az ember, aki hozzájuk beszél, tulajdonképpen nem is nagyon különbözik tőlük. Ergó: ők is lehetnek ugyanolyan sikeresek. A vezető mindennap megszólítja a követőtáborát, bátorítja őket és elmondja nekik, hogy ha elég keményen dolgoznak és kitartóak, egy napon nekik is lehet egy birodalmuk.

Bizonyára ez furcsa lehet egy olyan ember számára, aki most találkozik ezzel először, vagy már korábban is hallotta, csak nem akarta elhinni. Meg kell érteni, hogy ez nem futurizmus, ez nem a jövő. Ez a jelen és aki nem él vele, megy a levesbe.

Emlékszel még, hogy hogyan kezdtem ezt a bejegyzést?

Nagyon szerencsés helyzetben vannak azok a vállalkozók, vagy kezdő vállalkozók, akik szívvel-lélekkel csinálják azt amit csinálnak. Nagyon szerencsés helyzetben vannak, ha igazán eltökéltek a munkájuk iránt.

A fiataloknak már nem kell magyarázni ezt. Ők tudják, hogy mi a helyzet a weben. Akik szívvel-lélekkel csinálják, amit csinálnak és elkötelezték magukat a munkájuk iránt, ők lesznek az új nyertesek. Hogy miért? Pontosan azért, mert szeretik, amit csinálnak és tudják, hogyan kell ezt kifelé kommunikálni.

Kapcsolódó cikkek:

Köszönöm, hogy elolvastad! Ha úgy gondolod, hogy hasznos volt az infó, ne felejtsd el megosztani másokkal is, hátha nekik is jól jön!

Címkék

Légy te is TM tag!

Iratkozz fel a hírlevelemre és tegyél szert (legalább) havi 2-4 marketing ötletre, tippre, vagy taktikára! Értesülj elsőként, amint friss tartalmat jelenítek meg az oldalon!

A gomb megnyomásával elfogadod az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.

Legújabb bejegyzések

Légy te is TM tag!

Iratkozz fel a hírlevelünkre és tegyél szert (legalább) havi 2-4 marketing ötletre, tippre, vagy taktikára! Értesülj elsőként, amint friss tartalmat jelenítünk meg az oldalon!

A gomb megnyomásával elfogadod az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat.